Επισκευή ΜΗΤΡΙΚΗΣ ΠΛΑΚΕΤΑΣ
Η μητρική πλακέτα είναι το κομμάτι ζωτικής σημασίας για την κάθε λειτουργία της συσκευής μας. Αν και βρίσκεται στο εσωτερικό του τηλεφώνου και δεν μπορούμε απόλυτα να αντιληφθούμε την χρησιμότητα της, η ύπαρξη της είναι απαραίτητη για όλες τις λειτουργίες της συσκευής μας, είτε πρόκειται για τις κλήσεις που κάνουμε είτε για τις εφαρμογές που χρησιμοποιούμε καθημερινά.
Τι γίνεται λοιπόν στην περίπτωση που προκύψει μια βλάβη στην μητρική πλακέτα;
Στην περίπτωση βλάβης στην μητρική πλακέτα έχουμε την επιλογή να την επισκευάσουμε. Η μητρική πλακέτα είναι μοναδική για κάθε συσκευή και δεν γίνεται να αντικατασταθεί. Αυτό σημαίνει πως η επισκευή της θα μας γλιτώσει από το κόστος αγοράς μιας νέας συσκευής.
Η PCSUPPORTS είναι πρωτοπόρος στις επισκευές μητρικής πλακέτας διαθέτοντας ένα εργαστήριο με σύγχρονες υποδομές που απαρτίζεται από υψηλά καταρτισμένους ηλεκτρονικούς απ’ όλο τον κόσμο και αναλαμβάνει την επισκευή ακόμη και της πιο εξειδικευμένης βλάβης. Το iLab της PCSUPPORTS δημιουργήθηκε με υψηλές προδιαγραφές, τόσο σε επίπεδο των έμπειρων ηλεκτρονικών που το απαρτίζουν, όσο και σε επίπεδο τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμού, εξασφαλίζοντας σε βλάβες μητρικής πλακέτας ποσοστά επιτυχίας που αγγίζουν το 90%. Με ιδιαίτερη προσοχή και πάντα σύμφωνα με τα πρότυπα του κατασκευαστή, δεκάδες επισκευές ολοκληρώνονται με επιτυχία καθημερινά.
Η επισκευή στην μητρική πλακέτα είναι μια σύνθετη και χρονοβόρα διαδικασία και γι’ αυτό και η αποκατάσταση της βλάβης θα πρέπει να γίνεται επαγγελματικά και να ολοκληρώνεται στον χρόνο που απαιτείται. Δείξε ιδιαίτερη προσοχή στην επιλογή σου όσον αφορά τις επισκευές μητρικής πλακέτας. Για να αποφύγεις προβλήματα, μην εμπιστεύσαι γρήγορες λύσεις και ανορθόδοξους τρόπους που συχνά χρησιμοποιούνται καθώς θα καταλήξεις με μια αναξιόπιστη επισκευή. Μια τέτοια επισκευή εμπεριέχει το σοβαρό ενδεχόμενο της απώλειας των δεδομένων σου αλλά και την πλήρη παύση λειτουργίας της συσκευή σου.
Εάν πήγες σε κάποιο άλλο κέντρο επισκευών και σου είπαν ότι δεν μπορούν να αναλάβουν την επισκευή της μητρικής πλακέτας ή ότι δεν επισκευάζεται, μην βιαστείς να αποχαιρετήσεις τη συσκευή σου. Στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων, θα μπορέσουμε να την επισκευάσουμε.
Δες αναλυτικά τις πιο συχνές βλάβες που προκύπτουν στην μητρική πλακέτα και πώς μπορείς να τις αναγνωρίσεις:
Water/liquid Damage: Βλάβη από νερό/υγρό
Σε περίπτωση έκθεσης της συσκευής σε υγρό στοιχείο, συστήνεται άμεση απενεργοποίηση της συσκευής και επίσκεψη σε ένα κατάστημα μας για τον έγκαιρο καθαρισμό και έλεγχο της συσκευής σου. Προτείνεται η αποφυγή δοκιμής ενεργοποίησης ή φόρτισης της συσκευής λόγω αυξημένου κινδύνου βραχυκυκλώματος και περαιτέρω βλάβης στην μητρικής.
Baseband: Ολοκληρωμένο κύκλωμα διαχείρισης σήματος, κάρτας SIM, δικτύου.
Συχνό πρόβλημα (iTunes error 1) που μπορεί να εμφανιστεί στη συσκευή ως No Service, Searching, απουσιάζει το modem firmware στις ρυθμίσεις του κινητού ή ως διακοπή της κλήσης. Απώλεια ακουστικού/ηχείου ταυτόχρονα κατά τη διάρκεια των κλήσεων.
Touch IC: Ολοκληρωμένο κύκλωμα διαχείρισης αφής
Αφορά πρόβλημα στην μητρική πλακέτα εάν αντιμετωπίζουμε θέματα με την αφή και δεν ευθύνεται γι’ αυτά η οθόνη. Χαρακτηριστικές ενδείξεις αυτής της βλάβης είναι τα τετραγωνάκια στο πάνω μέρος της οθόνης, κολλήματα στην αφή κατά τη χρήση ή καμία απόκριση, και η εμφάνιση κάθετων ή οριζόντιων γραμμών.
Audio IC: Ολοκληρωμένο κύκλωμα διαχείρισης ήχου
Αφορά πρόβλημα στην μητρική πλακέτα της συσκευής όταν παρουσιάζονται προβλήματα σε μερικές ή και σε όλες τις λειτουργίες του ήχου. Πχ. μπορεί να ακούμε «θόρυβο» κατά την κλήση ή να διακόπτεται τελείως η λειτουργία του μεγαφώνου, μικρόφωνου ή και τον δύο μαζί.
PMIC: Ολοκληρωμένο κύκλωμα διαχείρισης ενέργειας
Όταν η συσκευή είναι «νεκρή», όταν δεν φορτίζει και δεν επανέρχεται σε λειτουργία ακόμη κι όταν τοποθετούμε ανταλλακτικό μπαταρίας.
USB IC: Ολοκληρωμένο κύκλωμα διαχείρισης USB φόρτισης
Αφορά πρόβλημα στην μητρική πλακέτα της συσκευής όταν αυτή:
- Δεν φορτίζει, δηλαδή όταν δεν λαμβάνει την προβλεπόμενη τάση λειτουργίας
- Όταν δεν αναγνωρίζεται από τον υπολογίστή
- Όταν βγάζει ένδειξη «Αυτό το αξεσουάρ δεν υποστηρίζεται»
- Όταν φορτίζει μόνο όταν είναι σβηστό
- Όταν το καλώδιο φορτίζει από την μια πλευρά και όχι από την άλλη
Charging IC: Ολοκληρωμένο κύκλωμα διαχείρισης φόρτισης
Το πρόβλημα εντοπίζεται στο τσιπάκι της μητρικής πλακέτας όταν η συσκευή δεν φορτίζει και το πρόβλημα δεν εντοπίζεται στο κύκλωμα διαχείρισης USB φόρτισης.
Network IC: Ολοκληρωμένο κύκλωμα διαχείρισης σήματος
Το πρόβλημα εντοπίζεται σε αυτό, όταν έχουμε συχνά ασθενές σήμα και όταν επανέρχεται, λαμβάνουμε τις κλήσεις που έχουμε χάσει. Αντίστοιχα, υπάρχει και η περίπτωση όπου βλέπουμε ότι έχουμε σήμα, χωρίς όμως να λαμβάνουμε κλήσεις και μηνύματα.
LCD IC: Ολοκληρωμένο κύκλωμα διαχείρισης οθόνης
Αφορά πρόβλημα στην μητρική πλακέτα της συσκευής όταν η συσκευή λειτουργεί πλήρως (δόνηση, ήχοι) χωρίς όμως να έχουμε εικόνα.
Backlight IC: Ολοκληρωμένο κύκλωμα διαχείρισης οπίσθιου φωτισμού
Το πρόβλημα εντοπίζεται στην μητρική πλακέτα εάν έχουμε πολύ μικρής έντασης φωτεινότητα στην οθόνη.
Camera IC: Ολοκληρωμένο κύκλωμα διαχείρισης εμπρόσθιας, οπίσθιας κάμερας και φλας
Το πρόβλημα εντοπίζεται στην μητρική πλακέτα εάν δεν υπάρχει καθόλου εικόνα στις κάμερες ή όταν κάμερες και φλας σταματούν ταυτόχρονα να λειτουργούν.
Wifi/Bluetooth module: Ολοκληρωμένο κύκλωμα διαχείρισης ασύρματου δικτύου/Bluetooth
Το πρόβλημα εντοπίζεται σε αυτό το τσιπάκι της μητρικής που γίνεται αντιληπτό όταν δεν ενεργοποιείται το wifi και η ένδειξη παραμένει γκρι ή όταν το σήμα είναι «αδύναμο».
Long Screw Damage: Τοποθέτηση βιδών λάθος μήκους
Στην περίπτωση που κάποιος τοποθετήσει λάθους μήκους βίδες με την τοποθέτηση της ασπίδας της οθόνης μπορεί να προκαλέσει την καταστροφή των διαδρομών που βρίσκονται από κάτω. Αυτό μπορεί να προκαλέσει δυσλειτουργίες ή να νεκρώσει τη συσκευή. Μια αρκετά δύσκολη επισκευή με μοιρασμένες πιθανότητες επιτυχίας.
Mass Memory: Μνήμη συσκευής
- Δύσκολη περίπτωση επισκευής με αντικατάσταση του τσιπ της μνήμης είτε με την ίδια χωρητικότητα είτε με μεγαλύτερη, διατηρώντας τον ίδιο σειριακό αριθμό της συσκευής.
- Συχνά iTunes error (4013,4014,9,40)
- Μοιρασμένες πιθανότητες επιτυχούς επισκευής καθώς μπορεί το πρόβλημα να εντοπίζεται στον κεντρικό επεξεργαστή.
Υποστήριξη μέσω Email
Απαντάμε συνήθως εντός 24 ωρών
info@pcsupports.gr
Εξυπηρέτηση πελατών
Μίλησε με την εξυπηρέτηση πελατών
+30 211 800 1702
Live Chat
Μίλησε τώρα στο chat με έναν τεχνικό
Ξεκίνα την συνομιλία