google

Η Google δοκιμάζει νέα τεχνολογία διαφήμισης

Ο νέος τρόπος που δοκιμάζει η Google για στοχευμένη διαφήμιση στο Διαδίκτυο είναι, η τεχνολογία Federated Learning of Cohorts (FLoC). H σειρά των αλλαγών που θα έρθει αναμένεται να επηρεάσει όλους τους browsers.

Το βασικό στοιχείο που ακολουθεί η νέα τεχνολογία της Google είναι ότι θα μπορεί να γίνει ταξινόμηση των χρηστών με βάση τις προτιμήσεις τους και τη διαδικτυακή τους συμπεριφορά. Όπως καταλαβαίνεται τέτοιο θα αλλάξει ριζικά τον τρόπο λειτουργίας των browsers.

Η ομαδοποίηση αυτή εκτιμάται ότι θα μπορεί να γίνει αντικείμενο επεξεργασίας από διαφημιστές και προγράμματα εντοπισμού χρηστών στο Διαδίκτυο.

Η Google, σύμφωνα με δημοσιεύματα, έχει ήδη ξεκινήσει δοκιμές της τεχνολογίας FLoC. Όπως επισημαίνει και το Electronic Frontier Foundation, το οποίο μάχεται για την ελευθερία των δεδομένων online, η Google φαίνεται πως δεν έχει πάρει τη συναίνεση των ανθρώπων στους οποίους δοκιμάζει την εν λόγω τεχνολογία.

Άξιο αναφοράς είναι πως από το 5% των συνολικών χρηστών του Google Chrome αναμένεται να επηρεαστεί από τις δοκιμές αυτές, ενώ σταδιακά η τεχνολογία Federated Learning of Cohorts εκτιμάται ότι θα κάνει τα cookies στοιχείο του διαδικτυακού παρελθόντος.