COURIER:

Οικονομική και γρήγορη επισκευή της συσκευής σου σε όλα τα μέρη της Ελλάδος. 

   Όταν έρθει η συσκευή σου στο εργαστήριο της PC SUPPORTS, γίνεται ένας τεχνικός έλεγχος για να διαπιστώσουμε ακριβώς το πρόβλημα της συσκευής σας και σας ενημερώσουμε άμεσα για το κόστος της αλλά και για το αν επιθυμείτε να συνεχιστεί η επισκευή. 

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα ώστε να ενημερωθείτε για την σωστή διαδικασία αποστολής της συσκευής σου. 

Στις περισσότερες περιπτώσεις θα μπορέσετε να έχετε την συσκευή σας πίσω εντός 24 ωρών.

Εάν η συσκευή σας επισκευάζεται ενημερώνεστε άμεσα από τους τεχνικούς μας σχετικά για το κόστος αλλά και για να πάρουμε έκκριση για το αν επιθυμείτε να συνεχιστεί η επισκευή της συσκευής σου. 

 

*Σημείωση:

   Η αποστολή αλλά και η παραλαβή της συσκευής σας γίνεται δωρεάν με δικά μας έξοδα αποστολής. 

   Παρακαλούμε να αφαιρέσετε την κάρτα SIM πριν μας στείλετε την κινητή συσκευή σας. Πληρωμή: Θα μπορέσετε να πληρώσετε με αντικαταβολή την στιγμή που θα παραλάβετε την συσκευή σας ή να κάνετε κατάθεση στην τράπεζα . Με την ολοκλήρωση της καταθεσής σας, σας αποστέλουμε την συσκευή σας.

1. Εντός Αττικής Δωρεάν αυθημερόν παράδοση

Εντός Αττικής Δωρεάν αυθημερόν παράδοση

Πληροφορίες αποστολής
4 απλά βήματα για πανελλαδικές επισκευές σε 48 ώρες

1. Συμπλήρωσε online τη φόρμα επισκευής

Συμπλήρωσε τη φόρμα επισκευής που θα βρεις παρακάτω με το όνομα, τη διεύθυνση και το τηλέφωνο σου μαζί με μια περιγραφή του προβλήματος της συσκευής σου. Με την αποστολή της συσκευής σου, αυτόματα συμφωνείς και με τους όρους που αναγράφονται στη φόρμα.

2. Στείλε τη συσκευή σου

Όταν μας στέλνεις την συσκευή σου για επισκευή μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής, τους ενημερώνεις πως η αποστολή γίνεται με χρέωση παραλήπτη. Όλες οι αποστολές μας είναι δωρεάν για δέματα έως 3 κιλά ενώ αν πρόκειται για πιο βαριά δέματα προσφέρουμε προνομιακή έκπτωση. Κάλεσε την Γενική Ταχυδρομική για να μάθεις το κοντινότερο κατάστημα σε εσένα. Σημείωση: Παρακαλούμε αφαίρεσε και κράτησε την κάρτα SIM πριν μας στείλεις την συσκευή σου. Στην περίπτωση που η μπαταρία αποτελεί ξεχωριστό κομμάτι της συσκευής (πχ.Samsung), παρακαλούμε αφαίρεσέ την και στείλε την ξεχωριστά, μαζί με τη συσκευή σου.

3. Ενημέρωση και επισκευή

Σχεδόν πάντα, επισκευάζουμε τη συσκευή και τη στέλνουμε πίσω την ίδια μέρα που την παραλάβαμε. Για επισκευές μητρικής πλακέτας, επισκευές βλάβης από νερό καθώς και σε σύνθετες επισκευές μπορεί να χρειαστούν έως και 7 ημέρες για να σου επιστραφεί η συσκευή σου.

4. Πληρωμή

Μπορείς να πληρώσεις με αντικαταβολή τη στιγμή που θα παραλάβεις τη συσκευή ή να επιλέξεις να πληρώσεις με κατάθεση σε τράπεζα ή μέσω PayPal. Σε αυτή την περίπτωση, με την ολοκλήρωση της κατάθεσης, σου αποστέλλουμε τη συσκευή σου.

Υποστήριξη μέσω Email

Απαντάμε συνήθως εντός 24 ωρών
[email protected]

Εξυπηρέτηση πελατών

Μίλησε με την εξυπηρέτηση πελατών
+30 211 800 1702

Live Chat

Μίλησε τώρα στο chat με έναν τεχνικό
Ξεκίνα την συνομιλία